سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آناست . [امام علی علیه السلام]
song il gook
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 52282
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 17
........... درباره خودم ...........
song il gook
فرشته

........... لوگوی خودم ...........
song il gook
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
ندارد[15] . زیبا[4] . سلام[2] . عکس[2] . عشق[2] . عشق من . شمع . ساحل . اشکال . تو . خدا . دریا .
............. بایگانی.............
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387

........... دوستان من ...........
عاشق آسمونی
یادداشتها و برداشتها
::::: نـو ر و ز :::::

......... لوگوی دوستان من .........

















............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • عکسای جدید

  • نویسنده : فرشته:: 88/1/25:: 9:18 عصر

    سلام

    این دفعه هم با عکسای خوبی اومدم ، امیدوارم از دیدنشون لذت ببرین .

    اولشو مثله همیشه با عکسی از سونگ ایل گوک شروع میکنیم .  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    عکس دومی رو هم با عشق سونگ ایل گوک تو فیلم جومونگ میذارم .  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    حالا هم عکسی از بازیگر جدیدی که بین مردم ایران محبوبیت خودشو تایید کرده : مصطفی زمانی . 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    امیدوارم از عکسایی که براتون گذاشتم لذت برده باشین ، اگه باعث شدم اوقات خوشی رو داشته باشین نظر یادتون نره ، با تشکر . موفق باشید .


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ